Viharsarki Kattintós

Rendelj izmot!

2016. március 11. 09:01 - Hácsé77

 

Fény derült a titkokra! Izomnövekedés egyetlen drámai gyors tablettában benne rejtve!

Ironbrutal Steelfighter 3 000 000 tabletta! (most csak 53 000 forint, és visszafizetjük, ha elmarad a bedurranás egy éven belül, akár már két nap múlva!)

Elég naponta egy szem, meg a szájad.

Csak és kizárólag Magyarországon, és külföldön is egyaránt!

Ugye érezted már úgy, hogy nincs kedve edzeni, és fáradt vagy, de izmokat meg növelne, mint szikla?

Látható eredmények már pár nap után, de akár már egy hónap után is!

 El lehet felejteni:

  • saláták rágása
  • mindég menni nagyanyádhoz
  • másnaposság
  • tök izék
  • cucctól para
  • mész kondiba, minek, itt a tabi
  • csirke mellbimbójának evése
  • menni edzésre, főleg, amikor nem érünk rá amúgy sem
  • izzadni
  • nyögni
  • ráfeszítés kajakra, eleve be leszel durranva
  • lúzerság
  • szopóág
  • depi
  • gizdaság.

 Danny (32): Én ettem ilyen tablettát magamnak, olyan vas és acél lettem, mint vadbeton. A bedurranás már a durranás előtt bedurrantott, annyira rádurrantottam. Nem hittem el, hogy elhiszem, de végül nagyon bedurrantam. Harminc kiló karajt tudtam építeni a mellemre, nyolc kiló hátszínt a hónom alá. A combjaimra felszaladt negyven kiló bélszín. Azt hiszem, ezek az eredmények önmagukért beszélek.

Joey (28): Régebben nem szedtem ilyen tablettát, gyík voltam, mint csíra. Mostantól acél vagyok, mint betonszikla. Nem is edzek, mert fáj a kezem, ha megfognák egy súlyt, és mégis lefejelek tégedet.

Kevin (29): Tolom az Ironbrutal Steelfighter 3 000 000-t, mint vadmedve. Olyat csapok, mint betonököl, olyat üvöltök, mint fémszikla. Eddig azt hittem, hogy valamit elfelejtettem, de mire eszembe jutott, megütlek, hé.

Mark (25): Jelentősen megnövekedett a tablettaszedésem, mióta eszem a Ironbrutal Steelfighter 3 000 000-t, mert előtte nem ettem tablettát, csak hurkát. Edzeni lejárogatok, de csak a telón pötyögök, mégis vadmálna a vállaim.

Evelin (23): A barim szedcsizi a tabcsit. Tök izmi lett, szupcsi, mint egy didzsé bulcsi. Na puszcsi, edzem a popsim, bocsi.

Kell ennél tömb? Akkora leszel, mint betontömb, ha takarmányozod magadba az Ironbrutal Steelfighter 3 000 000-tet!

Szlogenünk: Rendeljed megfele, tömöd magadnak befele!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vkatt.blog.hu/api/trackback/id/tr18464590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Neutron 2016.03.11. 15:13:29

Mr. Neutron (37+X): Ez mostan frankóra kajak? Mer agybajt is kapnák má ennyi csíraságtó; gecc.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2016.04.07. 16:58:04

Kell vazz! Tolom arcba ezerrel geci!
süti beállítások módosítása