Viharsarki Kattintós

Csak erőlködést érzek, bocs

2015. március 27. 22:16 - Hácsé77

Hát, ez elég gyengécskére sikeredett megint. Abszolút nem vicces. Bocs, de nem tudtam nevetni. Csak erőlködést érzek. Elég gáz ez a blog amúgy is. Mindig olvasom, de egyre gázabb. Erőltetett. Szar. Az elején se volt valami jó, de mostanában már nagyon béna. Az ilyen ember ne írjon blogot, ne írjon semmit, bocs. El se mosolyodtam, nem ment. Ciki. Egy tízéves gyerek jobb poénokat tud írni. Nagyanyám viccesebb nálad.

Nem lenne ez olyan béna szar, ha nem te írnád, majd egyszer küldök én neked jó írást, megmutatom, mit lehetne kihozni egy-egy témából. Mert ki lehetne hozni ezekből nagy dolgokat, csak ahhoz tehetség kéne, az a kis plusz, ami például bennem megvan, de benned kevésbé.

De most komolyan. Mi ez a szar egyébként? Nem akarok lesüllyedni a blog színvonalára, de ez izzadságszagú és erőltetett. Én értek hozzá, mert én vagyok az, aki minden blogra becsülettel beír, megmondja a véleményét, mert énbennem van akkora gerinc, és én nem erőltetem, jön belőlem a vélemény. Gördülékenyen kritizálok. Nem sokan szeretnek ez miatt, mert van véleményem és stílusom. De aki szeret, az tudja, hogy igazam van, bár nem mindig örül nekem. Én sem szeretem a trollokat.

Nyelveket beszélek (kettőt), érettségim is van, nem a levegőbe beszélek, nagyon sok dologhoz értek, sokat olvasok mindenféle oldalakat, és ami nem vicces, arra beírom, hogy egy nulla. Rengeteg erőltetett blogot vagyok kénytelen olvasni naponta, és mindenhova megírom, hogy gáz. Úgy gáz, ahogy van. Vannak nekem is kedvenc blogjaim, de azok is kezdenek elég gázak lenni mostanában. Régen se voltak valami jók, de mostanában semmik. Nagy nullák. Ezeket a blogokat már a legelején biztattam könyörtelen kritikáimmal, de nem tudtak belőle profitálni, ahhoz is készség kellene. Nem vagyok elnéző senkivel, ezért szeretnek. Nem sokan, de vannak ilyenek! Én sem szeretem például az okostojásokat.

Nagyon sok szakterületen mozgok otthonosan, majdhogynem mindenhez értek, legyen az történelem vagy űrkutatás, és az összes tematikus blogot jól helyre szoktam tenni. Az irodalmi oldalakon is megmondom a véleményem, de még a sárkányrepüléssel foglalkozó cikkek alá is odaírom, hogy úgy gáz az egész, ahogy van, mert valójában nem is úgy van, nem tudtam se nevetni, se semmi, egy fos az egész.

Voltak régen jó blogok, de akik írták, abbahagyták, mert őszintén megírtam nekik, hogy egy idő után már gáz, amit művelnek. Nagyon szerettem annó néhány profi blogot, de ha egy szikráját is észrevettem valahol, hogy erőltetett vagy izzadságszagú, akkor azt beírtam. Persze, hogy nem örültek, mert igazam volt. Ha nem tudok nevetni valamin, akkor az egyszerűen nem vicces. Nekem van humorom, nektek viszont nincs. Para, de ez van.

Remélem, örülsz, hogy ezeket most megírtam neked. Örülnöd kéne, ha felfognád a kommentem jelentőségét, de szerintem – bocs – de nem állsz azon a szinten, hogy értékeld, amit képviselek. Értéket képviselek. Mert igenis vedd megtiszteltetésnek, hogy írok neked, sok blogger köszönheti nekem, hogy énmiattam abbahagyta az írást, mert őszinte voltam, egyenes velük szemben. Úgy a feir.

Én egyébként sok olyan tehetséges bloggert támogatok, aki nem erőltetve ír, de leginkább a saját stílusomban mondom meg nekik a konkrét kritikáimat, hogy rohadtul nem vicces, amit csinálnak, és el vannak tévedve, mert nem az a véleményük, ami nekem. Ha valami jó, akkor az előtt fejet hajtok, de erre nem nagyon van példa. Szigorú vagyok, a jó értelemben. Ezért becsülnek és tisztelnek néhányan. Csak így érhetünk el nagy dolgokat, ha nem kertelünk, és megmondjuk a véleményünket. És az az irányadó, amit én vallok. Ha tetszik, ha nem. Ez van, mese nincs.

(Bocs, ha kicsit hosszan írok, de annyira szar, amit csinálsz blogolás címén, hogy muszáj bővebben kifejtenem a véleményemet.)

Most még egyszer nekifutottam a legutóbbi bejegyzéseidnek, adtam neked még egy esélyt, mert úri ember vagyok, de a legnagyobb igyekezetemre sem találtam semmi olyant, ami megmozgatott volna bennem bármit is. Sajnálom, de semmi. Remélem, nincs sértődés, és befejezed az írást. Írj magadnak nyugodtan, de ne tedd közzé. Mindenkinek ez lenne a legjobb. És ez nem basztatás, csak egy kifinomult ízléssel rendelkező olvasó reprezentatív, megfontolandó véleménye.

 

Barátsággal: egy őszinte, megbecsülendő kommentelő, aki egyszer mintablogot (már van 14 öteletem!) alapít a jelenleg működő 13 blogja mellett, és végleg helyre teszi a dolgokat!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vkatt.blog.hu/api/trackback/id/tr857311138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sicccccc 2016.10.04. 15:37:03

Hajlamos vagyok beleolvasni a kommentekbe....Az egyik bejegyzés kommentjei alatt akadtam rá ennek a bejegyzésnek a linkjére.... Megérte elolvasni! Zseniális! Sírva röhögtem, főleg, miután olvastam a hasonló hozzászólásokat a másik írás alatt! :D :D :D Drakulálok! :D
süti beállítások módosítása