Viharsarki Kattintós

Nem a Facebookon ünneplem a születésnapomat!

2016. augusztus 04. 16:06 - Hácsé77

Nem, ne haragudj, de nem. Nem a Facebookon ünneplem a születésnapomat. Amúgy tudtad volna, hogy ma van, ha nem a fészen töltöd az életedet? Dehogy tudtad volna. Ezt csak a párom és a szeretteim jegyzik, ne is játszd el, hogy eszedbe jutottam. Nem kérem tőled a szent és tiszta idővonalamra azt, hogy BSZT, se azt, hogy HBD. Ne nyeglézz nekem, hogy neked nincs időd normálisan felköszönteni, akkor ne is köszönts. Az utcán nem köszönsz, de itt küldesz egy giccses gifet rózsákkal és galambokkal. Piszkítsanak a te oldaladra. Vagy nekem címezve kiteszel közszemlére egy fotót májgyilkos tömény szeszesitalokkal. Nem iszom, meditálok és jógázom, csak szólok. Az ivás neked való, meg a hasonszőrű, boldogtalan haverjaidnak. És ha innék is. Mit kezdjek egy sablon jókívánsággal társított viszkis fotóval?! Ha legközelebb kölcsönkérsz tőlem, küldök neked pénzenergiát, jó lesz?

A tömegek Ctrl c – Ctrl v-zett egyenszövegeitől szerinted nekem boldogabb lesz a születésnapom? Mi közöd hozzá, milyen az én születésnapom? És ha nem is tartom, mert negyven felett már nincs mit ünnepelnem? Egyébként pedig igenis van, negyven felett lettem bölcs, amíg te a szesztől butulsz egyre mélyebb posványba süppedve. Tegyél csak ki még egy piás fotót, hadd lájkolják a tömegek.

Ne piszkíts bele ebbe a meghitt egó-ünnepbe, amely kizárólag az enyém és a szeretteimé, ha csak szegről-végről vagyok az ismerősöd. Különben sincs nagyon boldog születésnapom egy szürke, lehangoló csütörtöki napon, és attól se lesz, ha ezt te kívánod nekem. Ne furakodj be a szűk családi és baráti körömbe egy közösségi oldal hátán felkapaszkodva. Mit akarsz tőlem? Hívjalak meg egy italra, ha találkozunk? Reménytelen. Én nem oda járok, ahová te. Ne is erőlködj.

Nem a Facebookon ünneplem a születésnapomat, és nem félidegenekkel, akik belül még arra is irigyek, hogy ma van a születésnapom. Süt belőletek a rosszindulat, hiába bújtok a jól ismert "Boldog szülinapot!" – álarc mögé. Érzem, hogy nem őszinte a sok odavetett üzenet és jókívánság, nem tudtok átverni. Remélem, már részeg vagy – írja egyikőtök. Nem, barátom, nem vagyok részeg. Nagyon is józan vagyok, látom a folyamatokat, mi mögött mi lappang valójában, amíg téged megvezetnek a híroldalak és a közösségi média egésze. Menj Pokémont vadászni, az való neked. Nekem a keleti filozófiák dukálnak.

Hagyjatok engem nyugodtan elmélyedni éveim múlásának örvénylő spiráltornyában. Isten éltessen sokáig – írod. Mi a célod ezzel, hogy én sokáig éljek? Mit akarsz tőlem? Mit akartok tőlem? Milyen javakat remélsz tőlem hosszú időn át? Azt hiszed, valamit adok én neked az értékeimből? Tévedsz. Kincseim belül ragyognak, s csak kevesek kaphatnak belőlük. Adományom sosem szállna reád, bocs. Különben meg addig kell élnem, ameddig ezt odafent kijelölték, egy perccel se tovább.

És nem, azért sem, nekem nincs szülcsinapcsim. Nekem olyan nincs és sosem volt. Ne is ragaszd rám ezt a posztjópofi fodros címkét. Nekem evilágra érkezésemnek újabb évfordulója köszöntött be a mai napon. Facebook arctalan tömege, ünnepem palástjára rá ne lépj, lelkem színpompás márványterméből kotródj! Mert nem és nem, nem a Facebookon ünneplem a születésnapomat. Hanem itt, belül.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vkatt.blog.hu/api/trackback/id/tr178944928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serrin 2016.08.04. 16:47:16

El is lehet rejteni a születésnapodat. Így tettem és nem bántam meg. :)

Treff Bubi 2016.08.05. 11:35:26

@Hácsé77: Háde annak nem túl jó:D

Szalacsi_Dezső 2016.08.05. 11:41:15

Nem kell megadni az adatok között a szülcsinapcsit vagy rejteni kell. Engem soha nem is köszönt senki. Furcsálltam is egy darabig, hogy miért ilyen köcsögök velem, amikor én mindenkinek írok. ;-)

catus 2016.08.05. 12:48:40

Nekem is mű és erőltetett jókívánságokból lett elegem...sőt lassan a Facebook-ot is úgy ahogy van hanyagolom.
Eddig sem lógtam rajta éjjel nappal, de most hogy kb. hetente egyszer nézek oda azt tapasztaltam, hogy nem veszítek semmit az ég világon :D

Bobby Newmark 2016.08.05. 13:15:05

Mekkora egy gyökér vagy te...

"Egyébként pedig igenis van, negyven felett lettem bölcs, amíg te a szesztől butulsz egyre mélyebb posványba süppedve."

Nem hiszem, hogy CSAK alkoholista ismerőseid köszöntenek, így egy kalap alá venni őket ősparasztság. Ha meg tényleg csak alkeszokat ismersz, akkor meg nyilvánvaló, hogy te is az voltál, aztán most, hogy lecserélted a függőséged másra, teszed nekik az arcod.
Mindkét megközelítésből faszkalap vagy.

"akik belül még arra is irigyek, hogy ma van a születésnapom. Süt belőletek a rosszindulat, hiába bújtok a jól ismert "Boldog szülinapot!" – álarc mögé."

Szóval irigy köcsög is vagy. Nem tudom, mekkora pöcsköcsögnek kell lenni ahhoz, hogy ez legyen az első gondolatod arról, hogy "Boldog szülinapot!", nekem eszembe nem jutna, de úgy tűnik te magadból indulsz ki.

Mindenesetre tényleg valószínűleg mindenki jobban járna, ha megszakítana veled minden kapcsolatot, még az évi egyetlen nap alkalmával sem próbálna veled kontaktba kerülni, és hagyna téged megdögleni magadban.

Dr.Agon 2016.08.05. 13:44:16

Agresszív kismalac :)

Versember · http://koncertez.blog.hu/ 2016.08.05. 13:52:00

Ez a cikk egy vicc. Tudna ellene tenni a szerző, ha meg nem (mert nem tudja hogyan lehet elrejteni), akkor minek lóg a facebookon vagy kérjen segítséget. Könyörgöm ezzel jár az internet. Felköszöntenek, bejelölnek, beszólnak tök idegenek. Ami az interneten van, az nem titok, ezt kezdjük el feldolgozni.

Hácsé77 2016.08.05. 13:57:19

@Bobby Newmark: Irónia. Paródia, nem gondoltam komolyan. Olvasd el a cikk alatt a címkéket: Címkék: Facebook Abszurd Internet Paródia Modoros Átverés Sznobizmus. Ezek szerint csak jól sikerült, ha ennyien benyalják. Most olvasd el újra, és tessék mosolyogni.

Bobby Newmark 2016.08.05. 14:17:54

@Hácsé77: Jáj, ez esetben elnézést. Picsába, nagyon hétvége van, dolgoznom is kell, elromlott az iróniadetektor. :P :D

Mentségemre szóljon, hogy nem olvasok _soha_ címkét, mert egy átlag blogon jobbra a címkefelhő jellemzően hatszor hosszabb, mint a poszt, (1)-es címkékkel. Megtanultam agyban szöveges zajként kezelni, el sem jut a tudatomig. :)
Másik fele, hogy vannak tényleg ekkora gyökerek is. :P :D

Hácsé77 2016.08.05. 14:33:02

@Bobby Newmark: Mondjuk tényleg elképzelhető, hogy lehet ekkora gyökér. Még talán az is, hogy ezt gondolja a barma: Nem a Facebookon ünneplem a születésnapomat, és nem félidegenekkel, akik belül még arra is irigyek, hogy ma van a születésnapom. Süt belőletek a rosszindulat, hiába bújtok a jól ismert "Boldog szülinapot!" – álarc mögé. Itt azért írás közben felröhögtem - irigyek arra, hogy szülinapom van :)

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.08.05. 15:21:06

Süt a posztból a boldogság és a rendíthetetlen, derűs nyugalom. Nem is csoda, ha a poszter jógázik.

Egyszerűen minőségileg jobb, mint a hitvány Átlagember. Érződik is az íráson.
süti beállítások módosítása