Viharsarki Kattintós

Amit már nem hallunk, miután letettük a telefont

2015. március 25. 14:33 - Hácsé77

Nagyon kíváncsi vagyok a babára. Eufridiákusz? Ez valami gyönyörű név. Na, majd benézünk Áronnal és megcsodáljuk a csöppséget. Menjenek már a fenébe. Adtak valami majom nevet annak a szerencsétlen gyereknek, egész életében piszkálni fogják miatta. Rohadtul nem érdekelnek.

Még ma átviszem a pénzt, mindet, persze, a kamatokkal együtt. Természetesen. És köszönöm! Húzzunk el innen a picsába, ezt a telót lehúzom a budiba, veszek egy újat, új simkártya, minden. Soha nem talál meg. Apja faszát.

Ekkora motorral? Beszarás. 400 lóerő? Az zsír. És tényleg egyedi gyártás? Kifogtad, bazmeg. Gratulálok, használd egészséggel. Ha erre jársz, nézz be, kerülhetnénk vele egyet. Honnan a picsából van neki fölös húsz millája? Hogy csavarodna fel vele az első fára. És az ilyen panaszkodik, hogy szar a helyzet az országban.

Természetesen, igen, minden papír. Jöhetnek nyugodtan, mindent tudok számlákkal igazolni. Én is köszönöm. Akkor holnap tízkor, várom önöket. A viszont hallásra. Az még egy büdös görény bazmeg, aki beáll ellenőrnek. Remélem, már nagybetegen távoznak holnap, az anyjuk kurva úristenit.

Gratulálok, gratulálok, szívből. A döntőben? Hihetetlen, de neked ott a helyed. Olyan büszkék vagyunk rád. Igazi tehetség vagy. Ölellek. Puszi. Szia. Tutira megkenték a zsűrit. Hangja semmi, csak a nagy csöcsök meg a seggrázás. Úgy látszik, már minden kurva menő Magyarországon.

Nem gond, dehogy, nekünk úgy is jó, ha csak decemberben kezdik a munkát. Nem sürgetjük magukat, hiszen maguk a mesterek, mi itt vagyunk, jönnek, amikor tudnak. Én köszönöm! Lógós szarházi banda. Én mondtam, hogy csak felveszik az előleget, szétpakolják a szerszámokat, kopácsolnak kettőt, és hetekig ránk se basznak. Ha holnap sem jönnek, rájuk küldöm a munkaügyiseket, az biztos, ne félj!

Nekem is hiányzol. Nagyon. Nagyon-nagyon. De nekem jobban. Még jobban. Tényleg. Pusz-pusz. Szeretlek. Azt hittem, hazajön. Kurva nagy szerencsénk van, hogy csak a jövő héten eszi haza a fene. Nincs még egy ilyen vérszívó hisztérika a földön, esküszöm, drágám.

Gyönyörű vers, köszönöm, hogy beolvastad a telefonba. Hogy van még egy? Kicsit hosszabb? Hát… Akkor gyorsan. Hm, hát ez teljesen, hogy is mondjam, több, mint szép. Most le kell tennem, de azért köszönöm ezt a katartikus élményt, szia! Bazmeg, állandóan a dilettáns, bárgyú versikéivel fáraszt, ráadásul akkor, amikor én hívom. Elmondom, mit akarok, utána jönnek a köcsög versei. Legszívesebben rágyújtanám a házát az összes irományával együtt.

Persze, bemegyek holnap helyetted, semmi gond. Hajnalos vagy? Uh, hát, oké, azt hittem, délutános, mindegy, megoldom. Nincs mit, sok sikert. Nem érdekel, elmondom holnap a főnöknek, hogy állandóan lóg és kamuzik. Remélem, még a héten kibasszák.

Nagyon sajnálom. Ez valami borzasztó. Semmi, de semmi nem maradt? Tragédia. Mi lesz most veletek? Ha tudok valamiben segíteni, csak szólj, de tényleg, bármiben. És kitartás, most erősnek kell lennetek! Beszarok az örömtől! Leégett a 70 millás új házuk, de porig! Van Isten.

Rendben van, hölgyem, nem is úgy gondoltam, tényleg, és köszönöm, viszhall. Ezt a baszatlan, akadékoskodó, hülye picsát.

Oké, akkor gyere, persze, várunk, fasza lesz, cső. Nem tudtam lerázni ezt a nyomulós balféket. Nem baj, le se szarjuk, hátha hamar hazamegy.

Nem gond, persze, tudom vinni a pénzt holnapra, és köszi a türelmedet, szia! Ezt a kőgazdag szemétládát, bazmeg, nem igaz, hogy pont arra a szaros százezerre van szüksége, amit még tavaly kértem kölcsön tőle.

Rendben uram, természetesen, én is úgy gondoltam, igaza van, és elnézést, a viszont hallásra. Hogy szakadt volna anyádba a fejed, te szarzsák.

Persze, te leszel a fő attrakció, gyere, emeld a műsor fényét, sokan szeretik a művészetedet, akkor várunk, szevasz! Tudom, hogy egy nulla, vattának kell. Nem nyomathatjuk csak saját magunkat, még megszólnak miatta.

Igen, megkaptuk az önéletrajzát, köszönjük. Megvitatjuk a kollégákkal, és hamarosan jelentkezni fogunk, a viszont hallásra. Daráld le a picsába az egész levelét, úgy ahogy van.

Nem mondod? A Bahamákra? Tudtok élni. Na, majd küldj képeket, várjuk az élménybeszámolót, üdv Kingádnak is! Mindjárt tökön szúrom magamat. Honnan a faszomból van ezeknek két millájuk nyaralgatni? Hogy zuhanna le velük a repülő, bele az óceánba.

Nem aludtam, tényleg nem, csak szenderegtem, mondjad, barátom, aha, aha, oké. Neked is, cső. Hogy baszódnál meg! Na, én meg legközelebb majd hajnal ötkor verlek fel a legszebb álmodból.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vkatt.blog.hu/api/trackback/id/tr167303692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása