Viharsarki Kattintós

Ezek egymásnak passzolják az aranylabdát

2016. január 16. 10:50 - Hácsé77

 

Hülye, aki ezt nem veszi észre. Mert már megint ők tarolnak. Miért nem csinálnak olyan filmet, ahol a magyarok nyernek a vébén, vagy az EU-n? Mikor lesz megörökítve, hogy legyőztük Mohácsnál a tatárokat? És az 56 Erdélyben? Azokról érdemes mód nem mernek filmet készíteni. Van nekünk saját történelmünk, nem kell ide Izraelből idehozni egy másik történelmet. Ezek egymásnak adogatják ezeket az aranylabdákat, az ember már követni sem tudja, melyik film milyen jaj de szenvedő zsidóról szól.

A kommentelő társaimnak adok igazat, akik végre őszintén ki mernek állni, és odamondják az igazságot. Fáj az igazság a kedves tisztelt filmkészítő uraknak? És még mink köhögünk a moziban? Jó lenne, ha elolvasnák ezeket a nézői visszajelzéseket, és eszerint forgatnának, hogy az tetszene a népnek, mivel nem okostóni kritikusokból áll egy mozi, hanem kommentelő nézőkből, csak megsúgom. Nem kell ahhoz moziba járni, hogy véleménye legyen az embernek, de csak megsúgom, van véleményem.

Így könnyű, minden zsidó zsidóra szavaz, ez már borítékolható volt, rögtön tudtuk, hogy szentté avatják ezeket a művészeti filmeseket, és ott fog lebegni a glóbusz a fejük körül.

Kérdem én, mikor lesz film arról, hogy kiszabadítsák Táncsics Mihályt a kommunisták elől? Én nem láttam ezt a zsidó fia filmet, de engedtessék már meg nekem, hogy nem fogom végigszenvedni, látatlanba is megmondjam, nem vártam mást. Ennyit tud ez a film. Miért és ki kényszerítsen arra, hogy végignézzem?

Én egy komoly, névtelen kommentelő vagyok, van véleményem, mert én alkotom a mozi nézőközönségét, de hagy engedtessék már meg nekem, hogy azt nézzek, ami nekem tetszik, és ez a film nagyon nem nyerte el a tetszésemet, akkor ne kényszerítsen senki, hogy végig kelljen néznem egyszer is. Hiába jelölik Oscarra, attól az még nem lesz megnézve, mert nem tetszett a film. 

Ennyit akartam mondani, és lehetne már leszakadni erről a témáról, mint filmesek, csak még annyit mondanék, hogy akkor én is készítek egy szomorú filmet a zsidókról, és akkor enyém a golden glória. Erről szól ez az egész. És ne kérje senki, hogy egyszer végignézzem, mert nagyon nem tetszett ez a film, már az eleje sem. A végére pedig nem vagyok kíváncsi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vkatt.blog.hu/api/trackback/id/tr598277048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása