Újratöltve:
Egy zenélő doboz mindig felcsendül, lehetőleg már a főcímzenében.
A gyerek (leginkább tíz év alatti kislány) véres jeleneteket rajzol. Akasztófát, kést, ledöfött, fekvő testeket.
A főszereplőhöz becsengetnek, és valahonnan, csak úgy kap egy dobozt, amiben furcsa dolgok vannak. Egy baba, egy madártetem, egy fecni titokzatos névvel, lehetőleg Mary kezdetű legyen a név.
A csap prüszköl, csöpög. Este, a kékfényű lakásban valami fekete csöpög belőle. (Sűrű vér, mi más.)
Fiatalon hal meg valaki. Ismert, sikeres akárki. A temetésén mégis mindössze hatan lézengenek a pappal együtt.
A temetés eseményének hátterében elmosódott alak oson el.
Minden éjjel vihar van, percenként 97 villámlással.
Ha szellem, akkor az természetesen kislány, vagy idős hölgy. Sebekkel az arcán.
Hiába kapcsolják le éjjel a lámpákat, mégis akkora fény marad odabent, hogy műteni lehetne mellette.
A titokzatos fecninek, babának, preparált rovarnak van valami mélyen a múltban gyökerező, kétes eredete.
Az idős emberek mindig hibbantak. Vad dolgokat suttognak gyereknek, felnőttnek egyaránt.
Az éjjel felkeresett temető (nappal nem ér rá a főszereplő) kékes fényben ragyogó sírköveit buja növényzet növi be, úgy kell kibogozni az indák közül a legfrissebb sírt is.
Ha egy autót mutatnak felülről a hegyi úton, akkor se mögötte, se vele szemben nem hajt senki, egyedül távolodik a kanyargó messzeségben. A táj lehetőleg késő őszi vagy téli körülötte.
Ha egy fotót adnak át az egyik szereplőnek, az rápillantva vagy nem szól semmit, csak feláll és elviharzik, vagy bámul maga elé, esetleg sikít egyet.
Ha egy öreg, vastag könyvet dobnak az asztalra, ott mindig porfelhő keletkezik.
A kiránduló párok sosem mennek ízlésesen berendezett, modern bungalóba pihenni. A kibérelt, százéves fakunyhó mindig egy sejtelmes erdő közepén van.
A tóban egyetlen hal sincs. Hullák nyitott szemmel viszont annál több.
Az elektromos játékok maguktól beindulnak. Ha babáról van szó, akkor az rögtön gonosz is.
A pincében nem krumplit tárolnak, hanem véres kínzóeszközöket.
Az ajtó, amelyik nem nyikorog nyitásra, nem is létezik.
A tükörben mindig megjelenik valaki más is azok kívül, aki belenéz.
Hiába van egyedül a 45 kilós női főszereplő, ő bizony egy gyenge fényű zseblámpával a kezében bemegy a barlangba, lemegy a pincébe, felmegy a padlásra, ahonnan sátáni hangok szűrődnek.
Nem kell külön szellőztetni, a huzat minden parajelenség hű kísérője, lobognak függönyök, maguktól lapozódnak könyvek, bevágódnak az ajtók.
A furcsán viselkedő tizenéves nem szerelmes, vagy csak egyszerűen kamaszodik, természetesen megszállta egy démon.
A kézi kamerás felvételek során gyakran elejtik a kamerát, fejjel lefelé mutatják a képet, sötét van és surrogás, ilyenkor a gardróbban matatnak a szellem után.
Az ördögűzést csakis egy nagyon messze élő akárki tudja elvégezni, akit néhány téves keresgélés után, végül hosszas rábeszéléssel lehet csak elcsalni az áldozathoz, de ott már önként és dalolva kalimpál és kántál.
A vezetékes telefonok vagy süketek, vagy ismeretlen hang szól belőlük, vagy megszakad a vonal. Utána a főszereplő hatszor ismétli a hívott nevét, egyre hangosabban, majd csalódottan teszi le a kagylót.
Az ügyben nyomozó rendőr a legszerencsétlenebb, a szomszéd kislány jobban átlátja az egész rémdrámát, vékonyka hangján el is árulja a megfejtést már a film első tíz percében.
A házban, ahol mindig, minden körülmények között eddig volt áram, most NINCS.
A függöny mögött mindig áll egy emberi alak.
A mobiltelefonok nem működnek. Ilyenkor ki kell dobni a készüléket a csukott ablakon.
A tíz napra üresen hagyott házban is minden bútor lepedővel van letakarva, minden csupa pókháló, és magától szólal meg a zongora egyik mély hangja.
Aki nem hisz a szellemidézésben, az lesz a leghamarabb halott.
Hiába köztudott, hogy a földöntúli lényeken nem fog a golyó, a rémült lány mégis beleereszti a teljes tárat, és persze nem történik semmi.
A titokzatos tóhoz érkező csapat fiatal húsz perc múlva válogatott halálnemek által kerül a másvilágra.
Ha a gonosz lény elől menekülsz, az autó nem indul be, de amikor már épp elkapna, mégis beindul, de már késő, mert közben bent van veled a kocsiban. Intenzív kormányrángatás után fának hajtasz.