Viharsarki Kattintós

Majd lenyírom a füvet, majd, nyugi

2015. április 28. 14:55 - Hácsé77

Itt a fűnyírószezon, támad a fűnyíró-maffia. Most már esett is, úgyhogy sűrűsödik, nő, mint az állat. Vagy mint a gép. Íme, húsz kifogás, mellyel egy rövid időre elhalaszthatod e kellemetlen időtöltést:

 

- Ez még nem olyan nagy, nézd meg a szomszédét.

 

- Le fogom nyírni, engem is rohadtul idegesít, nyugi. Majd.

 

- Nincs egy hete, hogy nyírtam. Ilyen benzinár mellett havi egy fűnyírás, többet nem engedhetünk meg magunknak. Na, mentem kihúzatni a gépet.

 

- Golfozni akarsz, bazmeg? Akkor? Jól van az.

 - Voltam kint a kertben, igen, láttam. És találtam néhány védett növényt is. Úgyhogy sajnos nem lehet lenyírni.

 

- Esett, ilyenkor még vizes a fű, alul meg sár van, a fűnyíró csak bezabálná, és folyton leállna.

 

- Olyan szárazság van, hogy csak a port kavarnám fel vele, meg akarsz fulladni?

 

- Esni fog, érzem, kár elővenni a fűnyírót.

 

- Holnapra terveztem, gyere, nézd meg, még a naptáramba is beírtam.

 

- Mondtam már, hogy egyik boltban sincs alkatrész a fűnyíróhoz. Kézzel tépkedjem?

 

- Direkt növesztem egy kísérlet miatt.

 

- Így olyan vadregényes.

 

- Az nem gyom, hogy jössz ahhoz, hogy legyomozd azt a gyönyörű gyermekláncfüvet?

 

- A macska így szereti, meg tud bújni közte, ha madarakra vadászik, ne basszunk már ki vele.

 

- Nem igaz, hogy a szomszéd csak a mezsgyéig tudja eltolni azt a kurva fűnyírót. Szerinted kétszáz forintért lenyírná a miénket is?

 

- Meghúzódott a derekam.

 

- Valahol olvastam, hogy a fűnyíró zúgása epilepsziás rohamot is kiválthat férfiaknál.

 

- Ráérünk akkor lenyírni, ha már az ősi cserjék is kinőnek a kertben. Minek belerondítani a természet munkájába?

 

- Drágám, anyukád nem érne rá lenyírni? Hát nyugdíjas, nem?

 

- Ha nyerek a lottón, esküszöm, lenyírom. A pálmákat Hawaiion. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vkatt.blog.hu/api/trackback/id/tr257406048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása