Viharsarki Kattintós

Húsvéti okosságok

2015. április 04. 04:34 - Hácsé77

  • Gyerekek, menjetek ki szépen a konyhából, nagyapátok ittas, megint elővette a tojásait, és sajnos a locsolója is működésbe lépett.

  • Tavaly élő nyulat kapott a kis Ronaldinnyó, idén már élő tormát követel.

  • Régen ez igazi ünnep volt. Volt hagyománya. Hajnal háromkor keltünk, hatvan hektoliter jeges vízzel meglocsoltuk a lyányokat, akik utána 6-8 hétig feküdtek tüdőgyulladással. De boldogok voltak. Mink is.

  • Ilyen vízdíjak mellett nincs locsolkodás.

  • De most ki az, akit Jézus ilyenkor megtámadott?

  • Amelyik locsolóversben nincs dugás vagy pina, az negatív számomra.

  • Én ismertem egy bácsit, akinek az egyik távoli költő rokona írta a Zöld erdőben jártam klasszikust.

  • Nekem ne hímes tojást adjál, hanem nőstényeset, hö.

  • Régen volt valami locsolás ellenes kommunista törvény ilyenkor? Csak mert mindenki kérdezi, hogy szabad-e locsolni.

  • Állítólag a teszkóban ilyenkor injekciózzák a sonkákat, hogy nehezebbek legyenek. És ha felvágod, szétrobban, és minden tiszta herion körülötted, mert azzal oltsák.

  • Húsvét? Semmi hús. Vegetáriánusvét.

  • De akkor miért nem inkább Nyúlsvét?

  • Szerintem azért hussvét, mert gyorsan eltelik.

  • Azért ilyen laposak a piros tojások, mert kivasaltattam őket.

  • Felvettem hat mindenre elszánt kisfiút, ők fognak nekünk locsolni járni. Idősebb nénikhez csöngetnek, minden lesápolt összeg a mienk, de ezt senkinek!

  • Három nyulat nyúzok, utána árammal kivégzem a csirkéket meg a bárányokat, majd a vérükkel kifestem a tojásokat. Nálunk ilyen kegyetlen a húsvét.

  • A böjt az nem a sapka végén van?

  • Nyáron oké a templom, mert hűvös van bent, de ilyenkor még szerintem kicsit korai.

  • Én egyszer már elmegyek abba a zöld erdőbe, ha tényleg van ilyen, mert mindenki ezzel kezdi.

  • Én nem tudom, de Jézus biztos megint bekavart, akkor szoktunk így ünnepelni.

  • Tavaly voltam meglocsolni anyukádat. Mindig el akartam mondani, hogy más is történt.

  • Minden csak szervezés kérdése. Be kellene terelni a bukszákat egy autómosóba, sterimobbal lecsapatni mindet, és nem kéne utánuk rohangálnunk. Hát, de nem? Höhö.

  • Ismerek egy ünnepgyűlölő nénit, aki 1986-ban három locsoló kissrácot ásott el a kertjében.

  • Az én kis locsolómban nem kölni van. Sűrűbb. Igazi G-vitamin.

  • Utálom a húsvétot, ártatlan nyulak ezreit herélik ki a friss tojásaik miatt.

  • Húsvét? Olyankor sonkás pizzát szoktunk rendelni, ennyi.

  • Nem tudom, mit aggódsz, akkor sincs gáz, ha megdöglik ez a nyamvadt nyúl, mert ez a feltámadás ünnepe is.

  • Szerintünk nincs elkényeztetve a kisfiunk. Idén is húsz kisnyulat kap, és az ünnep elmúltával mindet útjára engedjük, hadd éljenek szabadon a lakótelepen.

  • Még nem szedtük le a fát. Begurítunk alá pár tojást, és slussz-passz.

  • Apukád az, biztos locsolni volt. Gyere, ki kell szednünk az árokból, arccal lefelé fekszik, könnyen belefulladhat szegény a centis vízbe is.

  • Fehér ing, bőr csokinyaki, csini bőrmellény, márványfarmer, ünneplő sportcipő. Ha hidegebb van, feldobok magamra még egy lila zakót is. Huszonöt éve ebben a cuccban nyomulok locsolni, minek változtassak?

  • Ricsike, akkor még egyszer próbáljuk el: szabad-e locsolni, meg ilyenek, utána köszönöm, de nem tudok készpénzt elfogadni, viszont itt van apu bankszámlaszáma, erre kellene utalni…

  • Kezicsókolom, saját költésű, hetvenperces locsolóverssel készültem.

  • Eshetne egy kis hó. Fehér húsvét, oly meghitt lenne!

  • Vajna Timiék vajon hogyan ünnepelnek? Megyek is lájkolni az oldalára. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vkatt.blog.hu/api/trackback/id/tr787336768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása